what is love without lust?



när jag kom till flygplatsen trodde jag att jag skulle sitta vid ett bord och sälja flygblad o.s.v
men icke sa nicke. clowndräkt. jag skulle gå runt i en C-L-O-W-N-D-R-Ä-K-T och ge bort glass till barn. jag hade en gul, lockig peruk, en röd näsa som var för stor, en hatt, och en urgullig clowndräkt. så jag ba: okej. det här kan la funka. så jag gick ut lite och gissa vad jag såg. min pojkvän, så jag SPRANG med en plast-väska full av glass och gömde mig. det var då jag planerade att skada min franska-lärare. oerhört mycket. och han såg mig + en massa andra jag kände. och såklart så tog killarna en massa foton. och ska nu lägga upp det på facebook. tack och hej till mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0