elefanter flyger bara i drömmar.








jo visst kan jag det, varsågod ↓


om ni vill se mer av honom är det bara att säga till!


idag så missade jag bussen till skolan och jag skulle vara på råslätt, men visste inte vart jag skulle så jag struntade i det och väntade i skolan.
och på håltimman så gick jag, martin och nerari ner till mcdonalds och åt glass, tog varsin ballong och gick därifrån. lika a boss.

men martins ballong flög iväg och en bil körde på den.. nerari's ballong flög också iväg. ballongen kämpade men till slut sprack den också. och min? jag tappade den och när jag skulle hämta den så började martin också springa och precis när den var några centmeter från oss så.. BAAM sprack den.

så nu dricker jag colan som nerari så snällt gav mig bara för jag gav han en cola. vi har gett varandra cola sen vi började sjuan haha :)

och nu ska jag käka och plugga lite franska, puss på er!




Kommentarer
Postat av: emma :)

Balou är sööt :D

2011-09-15 @ 20:24:21
URL: http://kallasannerr.blogg.se/
Postat av: emma :)

Balou är sööt :D

2011-09-15 @ 20:24:34
URL: http://kallasannerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0