vi är och förblir, luftens hjältar.



klockan är 05:10 & jag kan ej somna. kom precis på att jag har tusen saker att göra i helgen, eller inte tusen, flera trilijoner!

iaf, lyssnar på musik för att dämpa tystnaden och jag kan säga med självsäkerhet att det funkar :)
och jag är helt tårögd så jag kan knappt se, för att jag såg den sista delen av harry potter innan & jag grät och grät och grät och grät... och GRÄT!
haha, jag har sagt 'grät' för många gånger i mitt huvud så nu låter det bra konstigt... typ som gröt. grat. gret. grit. grill. prill. drill. HAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHAH natthumor! natthummer HAHAAHHAHAHAHAHHAAHAH, MUUUMS!

ahh shit, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0