cherry cherry boom boom


mina 5 outfitsar (stavas) från frågestunden :)


tights med hjärtan på,
en grå tjock-tröja,
rött nagellack & svarta dr.martens.


second hand-tröja,
svart nagellack,
brunt halsband med fjädrar och andra dekorationer &
bruna skor av läder.


vitt urringat linne,
svarta cykelbyxor med spets,
svarta dr.martens & high school jacka med musse pigg på från 80-talet.


rosa t-shirt med tryck på,
blommiga shorts,
ett donut-halsband,
rosa nagellack & rosa converse.


svart urringat linne,
stort nit-armband,
neon rosa nagellack,
glittriga vita shorts & blommiga dr.martens.

VARSÅGOD! :)



hej, jag tror heelt seriöst att jag börjar bli sjuk. mindre än 2 veckor kvar till sommarlovet....... om jag missar avslutningen så kommer jag bli lite &%¤"#¤& !
så istället för en massa godis så får jag suga på halstabletter. toppen. verkligen. jippie. whoooa. fuck.

puss|och|kram|lingonbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0