a smile can save the world so before you start crying, push the people that's bringing you down, ignore those faces in that evil crowd, now you can smile ♥

 

 

 

 

 

 

 






hej, va på bio med en massa tjejer från skolan, jag såg pirates of caribbean, mobba inte min stavning tack!
och efter bion så gick jag & solade :) btw jag såg en film med min klass i skolan om att man ska 'respektera solen' och då sa dom att huden åldras när man solar och att man inte ska sola för nöjes skull men seriöst... vem fan solar för nöjes skull. man ska ju bli brun det är typ därför man solar? haha, så lamt va det och alla ba: aa, just det nessa! och höll på hela tiden :)

och imon har jag fysikprov om planeter och varför vi har månader och sånt shit :) visste ni att månen 'tillhör' bara jorden? jag trodde att vår måne va lix allas måne.... men upperbarligen var det inte det.


men ska plugga lite & kolla på twilight, är KÄÄÄR i den filmen :)

pussochkramlingonbanan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0