when I ignore you , give me your attention





HAHAHAHAHAAHAHAH , aa men vilken fin bakrund (Y)

iaf , på stan så skulle jag bara byta en ring som har gått sönder. 2 ggr.
och sen så åt jag & cassie på subway , MUMS ! verkligen .

& när jag kom hem så såg jag 'rec 2' den var lite spoooooky :)

aa och sen somnade jag ju hihihehehahaho :)

+ idag i skolan så skulle jag och några från min klass städa , det va verkligen toppen ! speciellt när jag städade ute . det var verkligen roligt att ha på sig stinkade handskar & gå förbi alla klassrum och bussar som åkte förbi . jag bara längtar till nästa gång !

det va ironi ↑ för ni som inte tog det oseriöst :}


klart slut , varulvstjut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0