it feels like the time is running away from me whenever I need it the most

 

 

 

 

 



om typ en kvart elle nått är det spöktimmen :O
haha , ne men jag sitter och tänker att jag kanske ska ha en liten frågestund ?
vad tycker ni ? står typ stilla i min lilla hjärna :)

asså , är det bara jag som tycker att melodifestivalen blir mer ointressant varje år ? jag vet inte ens vilka som är med haha .

vet inte vad ni gör , ni kanske sover , är ju inte konstigt om ni gör det men själv så målar jag naglarna . det har ju gått sååå bra för mig alla andra gånger ;)


så fina!
ska kanske köpa dom *dregel*
dom kostar typ 300 men de är det fan värt!

natti natti alla ni som ska sova :)


Kommentarer
Postat av: josefin

älskar shorten ! :D

2011-03-14 @ 17:48:46
URL: http://josefintormner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0