I was wide awake in a sleeping town ♥

 

 

 


heej , efter skolan så somnade jag (som vanligt) och jag typ vaknade för ngn timma sen . det är ngt fel med mig , haha :)
& jag är heeeeelt ensam hemma ... eller ? DUDUDÖÖÖÖ :o
men vafan , nu börjar det knarra överallt också .. haha , min bror var tydligen hemma :D

aja , ska kolla på en skäckfilm som heter 'one-eyed monster' .
nu kanske ni tänker '' jahaa , den från 1700-talet ?''
ne men den är faktiskt gjord 2007 haha (Y)

men om ni verkligen vill bli äcklad så ska ni se 'the human centipede' a.k.a den mänskliga tusenfotingen.
jag somnade första gången jag såg den men sen har jag sett den några gånger och så .
den är inte sådär superläskig men den är jävligt äcklig . jag får inte ens se den egentligen , hihi busigt (a)

den är oxå från 2007 (?) me donno O.o



puss&kram lingonbanan!


Kommentarer
Postat av: matilda

Nej men tack så jättemycket, nu blev jag allt glad! :)

2011-03-09 @ 18:41:32
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0