you spin my head so fast I can hardly smile

 

 







TJA, va i halmstad igår, badade lite och solade i några timmar, sen åt jag på sandy's, killen som jobbade där var ju så SNYGG!
men dom sakerna jag köpte i örebro, borlänge, göteborg och .. kommer inte ihåg vad det heter haha, bilderna funkade inte att lägga in och jag orkar inte ta kort på det igen för det va ganska mkt..
men jag köpte 2 linnen,
en mc-jacka,
solglasögon,
skor,
massa ringar,
handskar som är spårlöst försvunna..
m.m kommer faktiskt inte ihåg vad mer jag köpte..

OJ SHIT glömde att berätta att när jag va i ett köpcentrum så tappade jag bort min telebobbo, fick panik men sen hittade jag den i ett provrum, woopsss...

men gick på stan lite idag med mammi, men just nu har jag migrän, jävligt ont i mina fötter, trött och är lite sur på vädret.. är så himla varmt så jag håller på att dö.

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0