♥ summer night, who the hell wanna fight ♥






igår skapade verkligen MINNEN!
min bror skulle på summerbourst (en festival), och då följde jag och min mamma honom för att reta honom lite och när jag gick där så fick jag en minicola, asså en burk fast mini, TUMMEN UPP! och så var det några som va lite fulla som skrek FJORTON till mig och jag ba okej?
och sen gick jag och mammie på stan, ni får se allt i nästa inlägg, & efter det så åkte jag & mammie på sightseeing, tog en massa kort med telebobbon, jag filmade till och med en familj HAHAHAHA.
+ vi åkte bil och då så såg jag en ambassadör-bil och då följde vi efter den en 'liten' stund. klassiskt.

och sen gick jag till kungsträdgården och då va det en stor konsert där mikael (något) spelade och då såg jag världens snyggaste kille, asså han va verkligen AAAARH snygg...AAAARH, och vi fick värsta ögonkontakten och log mot varann åhhhh va gulligt det va ♥

& sen skulle vi fika någonstans, så vi gick praktiskt taget runt heeela stan och alla stirrade på mig, haha, har dom aldrig sett glittrade shorts förut hahhaa, dom måste ju ha trott att jag va en hora eller nått :)
och så va det en äcklig kille som försökte flörta och typ viskade till sina vänner och va hyperglad när han kollade på mig och jag ba dröm & glöm.

SHIT VA ROLIGT DET VAAA! ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0