love's sick, kiss me quick ♥

 

 


hej, har firat midsommar hos min mormor&morfar :) va med min 4-åriga kusin, den gulligaste ungen i HELA VÄRLDEN! haha :D
men är verkligen skittrött för jag jagade henne & hon kastade sina skor & jacka på mig som jag fick tvinga henne att ha på sig & hon ville inte äta sin mat så jag fick mata henne, så himla gullig! :D

och eftersom det är sommar & så har jag inte haft på mig mitt smink ALLS, men när jag skulle ha på mig smink så såg jag ut som ett spöke, för jag har blivit sååååå mkt brunare än jag va innan så jag måste köpa nytt smink, härligt!


the sense  of time is catching up on me. as people drifting to a dreamworld, I'm flouting up and down, wonder when I will fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0