I threw it on the ground, HAPPY BIRTHDAY GROUND! ♥



 



omen tjaaaaaaa, lite sisådär uppdatering om vad lilla jag har gjort:

måndag- vaknade 5 minuter innan vi skulle åka så fick fixa mig på några millisekunder.. fick sitta jämte adam, ah shit, min brors polare hette adam, filip & victor, haha adam snarkade! och dom lyssnade på 'fest hos mange' låten några antal gånger. och victor är ju världens sötaste gosse! hahah :) och när vi var framme så åkte vi vilse men sen hittade vi! ++ jag såg angelica blick & molly rustas, sjukt sköna brudar :)
när min bror & dom ställde sig i den sjuuuuktlånga kön så åkte vi till stan och kollade lite.

sen serru åkte vi till ett hotell i örebro, rummet var som en liten kartong, TOPPEN! vi åt på max, sista gången vi kommer göra det (SKITÄCKLIGT). + badrummet.... INGA STÄLLEN ATT GÖMMA SIG PÅ! om typ en seriemördare skulle promenera in var man tvungen att lägga sig under sängen. SÄNGEN, den mest klassiska platsen att gömma sig på ... och det va ett stort fönster vid duschen så man kunde se rätt in. härligt!

tisdag- vaknade, pissade, fixade mig, först gick vi till stan.... jag blev faktiskt rädd. det var 'konst' typ ÖVERALLT, asså verkligen ÖVERALLT och i mitten-ish ... FANNS DET EN STOR GUL FUCKING KANIN! asså wtf? den va verkligen jättehög och den låg på ryggen med benen i luften, blev asrädd...
lite bilder:


ett stort huvud. trevligt.


en peruk (?) som snurrar låååångsamt, kolla kärringen med barnvagnen HAHAHA arg?


den här bilden är inte tagen av mig för när jag var där så var det bara en fot som inte var klar :)


en snubbe.


en till snubbe.

WEIRD. + det var så jäkla varmt att jag var nära att svimma. INSANE :o

när jag kom hem som var för typ 2 timmar sen så duschade jag :) jag köpte lite sådär mkt, bilder imon!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0