nothing is worse



hej, har inte haft något internet eftersom jag är i stockholm. LÖÖÖVE IT. ska fixa mina naglar imon hos någon affär som fixar naglarna :)
lite som har hänt:

tisdag: såg premiären av harry potter & dödsrelikerna, grät.
onsdag: min födelsedag, fick en ny laptop & en väska. blev cp-glad. såg harry potter & dödsrelikerna igen. grät ännu mer.
torsdag: shoppade som in i attan i stockholm, gick på en 'harry potter'-utställning i NK. blev cp-glad.
idag: ska fixa naglarna.

OHYEAAAA ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

oh! hur var det på den där harry potter utställningen? nårra bilder? Jag hörde oxxå att 'Svarta Pärlan' från pirates skulle vara i sthlm idag! :D:D

2011-07-16 @ 00:30:33
URL: http://fillipinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0