good morning beautiful (L)

heeeeeeeej , är påväg hem nu (y) så jävla lamt va det igår när jag skulle sova i en jävla stuga . för det var översvämning i en av badrummen , det fanns inga lakan eller sånt shit så jag fick sova på min handuk och ha en filt som täcke . det gick inte att stänga dörren till rummet och man kunde inte låsa dörren så jag fick ha min väska framför . det va inget kök så jag fick ta med mig egen mat . och i stugan skulle 10 pers va där så det var trångt ! -.- + det va några bilar som körde utanför precis när jag skulle sova ! ._. iaf , jag kommer få min dator på måndag , hoppas jag, så jag kan lägga in bilder och en massa annat! :D PUSS & KRAM LINGONBANAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0