someone like you ♥




haha, 'loop'! smakar typ som daim :)

har haft världens bästa dag någonsin idag. åhh vad kul vi hade!
när jag hade håltimma så gick jag och mina buddies till mcdonalds och åt, och julia tog med sig en ballong! och jag är lite smårädd för ballonger så när den sprack så sket jag i byxan, holy macarone! och så var det obehagligt varmt och självklart så var det asvarmt i skolan, JIPPIE.
och när vi hade so, så tog jag och linnea varsitt papper och jag vill ju inte skryta meeen mitt papper var snyggare. hon målade en jäkla kanin! och alla blev skitsura bara för vi skrattade lite men det var verkligen jättesvårt att låta bli...

och efter skolan så somnade jag efter ett tag, så jag vaknade för några minuter sen och käkade :)
nu blir det veronica maggio och plugg, puss!

Kommentarer
Postat av: Nea :)

Mobba inte min kanin! Hahaha

Så kul hade vi! <3

2011-09-01 @ 07:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0