jag vet något som du inte vet



TJABBA TJENA, idag var ett stort j*vla fiasko och jag ångrar att jag ens gick till skolan. så j*vla kul var det.
nu ska jag gå & tröstäta och kolla på sorliga filmer och tycka jäkligt synd om mig själv. HEJDÅ!

btw vi ska på någon barnslig oerhört betydelselös promenad med dom som är ett år äldre än oss. vi ska gå i 40 minuter till någon park och göra samarbetsövningar.. jag menar WTF?!?!? vi känner redan alla. asså fucking shit vad jag avskyr det! och sen ska vi gå tbx till skolan, 40 minuter där med, och SEN kan vi åka hem. och då ska säkert alla åka buss och då gör jag säkert bort mig och tar sedan ett snabbt beslut med att fly och flytta till Paris. och bli en mimare och tjäna en krona per dag. så kommer min framtid se ut p.g.a skolan. TACK SKOLAN, TACK!


ett hjärta av glas, en jävla fasad

Kommentarer
Postat av: emma :)

Vi känner ju lixsom varandra redan så varför måste vi ha en sååå jävla tråkig dag för ? :OOO

HAHA :D

2011-08-22 @ 18:58:57
URL: http://kallasannerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0