♥ hej hopp gummisnopp ♥


hall0 , jag hade asroligt hos tilda , felicia va med oss men hon åkte hem efter ett tag, vi lekte tvärtomleken ! heheh , sen åkte jag hem typ vid sju elr nått :D
och tilda skrattade typ som en häst när vi va hos henne :D 

aja , jag är trött och jag har huvudvärk för alvedonen funkar upperbarligen INTE ! :)


hihihihihihi :)
                                                                                                              

                                                                                                                             ~seeya'


Kommentarer
Postat av: tilda

fast jag skrattar bara som en häst när jag är med dig ju!

du och felicia var sååå jobbiga på eran jävla lek.. hahha :)

2010-10-19 @ 21:12:21
URL: http://kavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0