♥ your are my shooting star ♥



heeeeeej , JAG HATAR VÄDRET ! när jag gick hem så snöade det mot mitt håll och det va inte snö , DET VA HAGEL , det kom j*vla isbitar i mitt ansikte och jag hade inte stängt jackan så jag fick det på min hals och det blåste som f*n och jag kunde inte gå , jag typ stod still när jg försökte gå -.- och mitt smink är helt förstört och jag e förkyld -.-''' j*vla F***A

aja , vid 5 elr nått ska jag till stan för jag o felicia ska ju på bio , vi ska se 'due date' istället :)
jag får väl ha vattenfast mascara på mig , om det ens hjälper , ARRRGH :@@@@


                                                                                                                                        seeya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0