♥ you ruined everything ♥

guud , vad jag ogillar min mamma just nu ...  vi har blivit erbjudna att vara med i radion men ne då ska mamma säga nej -.-''''
lxm vi har varit med i jp massa ggr men ingen läser jp (inget illa menat) och vi har varit med i 'året runt' , jag visste inte ens att den tidningen  fanns ... och vi har oxå varit med på aftonbladets webb-tv men det va längesen och jag tror ingen kollar på det :S

och vi har blivit erbjdudna på massa saker tack vare vår besatthet av disney :)
MEN DÅ SKA MAMMI FÖRSTÖRA ALLT , VERKLIGEN ALLT -.-''''''''''''''''''''''''

var tvungen att dampa loss lite :)
jag har kommit halvvägs av flaskan , WHOA :D




                                                                                                                                               ~seeya'

Kommentarer
Postat av: TILDA

men det var ju inte lika kul som jag trodde.. hahah <3

2010-11-17 @ 22:10:42
URL: http://kavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0