♥ you all I got left in this mad world ♥


tjeeena :)
jag kollar på 'svärdet i stenen' och jag skrattar ihjäl för jag tänker på parodin 'ugglor i mossen' HAHAHAHAHA :D
jag tror jag får ett skratt-anfall :]

innan så gick jag o cassie till preem o köpte cola så lagade jag nudlar , typ världens snabbaste matlagning som finns att göra (a) men nu e hon .... ehh ... jag vet inte var hon e (hehe) .. :)

tilda kom du inte ihåg i 5:an tror jag och vi gick hem till mig och åt pan pizza med chokladsås (HAAH) och när vi såg svärdet i stenen så somnade jag under HELA filmen ? hihihi :D ♥

minnen .. :'D

aja , ska gå och mysa med min hund (Y)

           

                                                                                                                                       ~seeya'

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, med din läskiga hund dom Felle är rädd för...

Han är faktiskt söt!!

2010-11-20 @ 12:48:49
URL: http://bruunneetten.bloggplatsen.se
Postat av: TILDA

jaaaaaaaaaaaaa, jag fick typ damp och försökte väcka dig, men du bara somnade om. så jag fick sitta där helt ensam och kolla på film hemma hos dig :o

haha, och pizzaaaaan smakade.... äsch, jag vet inte vad det smakade, så jävla äckligt iaf. :p

2010-11-20 @ 13:41:11
URL: http://kavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0