♥ take away this pain ♥


hej , min o cassies fina bakelse blev inte så fin , precis när vi tog ut den så började cassie göra glassyren .
jag ba : va rinnig den va !
hon : ne , den ska va så *hällde s.k glasyren på kakan*
jag : vafan gör du ?!?!? kakan ska SVALNA först -.-
hon : nee ? men jag vet väl fan ine hur man gör -.-''
jag : *suck*

den va helt gele-aktig -.- vi hade musses huvud som bakform (oväntat elr hur?) oc jag tog hans öra och jag tog en tugga och jag ville ba spy , jag ryser när jag tänker på det  ...

aja , jag har slängt den iaf (mohaha) och nu har jag städat hela undervåningen i mitt hus för idag kommer som sagt mammi o brorsan från lund och jag har gjort det såå fint att mamma kan inte bli arg för jag har inte städat mitt rum (hihi) :D




                                                                                                                                             ~seeya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0