♥ somethings ain't right when you're around ♥



SUPRISSE !
ville säga ngt annat än hej .

iaf jag har sorterat ljusslingor till min fula gröna gran . det tog 3 timmar ... 3 TIMMAR ...
och jag ahr precis sett harry potter 2 , han e så gullig (AAAA)

och det snöar .. och jag som trodde att skulle bli sommar .. jag får väl klä på mig och kasta snöbollar på min hund , jag menar varför inte ? ngt roligt måste man kunna ha :)
och vet du ?! om du inte har russin på lussebullarna så smakar det KOFTA , haha :)



                                                                                                                                                 ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0