♥ my name is loca ♥


heej , har kommit hem från stan , va på bio med felicia . vi såg saw 3D , den var inte såå läskig :)
jag tror vi va dom enda minderåriga där , haha . och jag tog glasögonen som sovenir (stavas) :}

och innan var jag på asex och jag köpte ett halsband från bikbok , 2 bh:ar från hm och en klänning . jag har bilder på allt + ringen jag beställde och jag lägger upp det imon , om jag hinner ^^ (a)

o det va så pinsamt när min mamma hämtade oss från bion för hon kom i sin one piece , hon körde min bror till stan och sen körde oss hem till mig elr hem till dig elr var o en hem till sitt .. (YEEEAH) :D
och påväg hem så sjöng jag o mammie i bilen WHOOA :D 


                                                                                                                               ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0