♥ life didn't turned out the way I suspected ♥



hej , borde blogga mer tycker jag men jag har inte orkat av olika skäl .
imon är det skola igen , och jag kommer blåsa iväg när jag ska gå till skolan för jag har ingen vinterjacka och jag har tygskor . hhaha. och cassie är sjuk så jag har ingen att hålla när jag ramlar på isen.

jag är faktiskt lite överraskad att jag inte blivit sjuk än men det kommer väl när jag minst anar det ... 
aja , jag kollar på en komedi-show med en buktalare , han är hur rolig som helst och han kan göra en massa röster och dockorna är så söta (L)


hahaha , awww , vilket sött par! :)


                                                                                                                              ~seeya'


Kommentarer
Postat av: - ƒαтιмαѕωαяу «3

hahahahahahah dom var rätt söta ihop ;)

2010-11-25 @ 05:27:14
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0