♥ let me breath 'cause my lungs are full of your hate ♥



heej , jag har inget att göra , WHOOOA :)

ÖÖH , imon ska jag o felicia på bio , vi ska se tusen ggr starkare , alla säger att den e dålig men aja , det e alltid roligt att slösa pengar på dåliga filmer (Y)

och jag o felle kanske oxå ska på bio , vi ska se saw 3D , och sen ska ja o felicia o felle gå på bio helt plötsligt på dumma mej , tror jag  :D

aja , jag kollar på scrubs och tjokar till mig med chips eftersom alla klagar på min smalhet :O




          
                                                                                                                                             ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0