jippie :)

heej , har försökt laga bacon . det gick sådär . mamma ba : 'kan inte du laga baconen för du säger ju att inte kan laga mat '
jag : ehh .. okeeeeeej ._.

och jag ba , ska det fräsa ? jag tror dom e klara .. dom ee brända nu ! KOOOM :)
hon kommer efter en stund ... jag tror jag förstörde dom -.- det kommer va lite knaprigt .. bara lite  .......

aja , jag ska hämta julmust och sätta ett litet paraply i glaset och ... WOHOO , PARTEYYY :D (Y)

btw , när vi hade idrott , gissa vad som hände ?.. JO , MINA BYXOR SPRACK PRECIS VID RÖVEN , men som tur e så såg man inte det  hihi :}


jag målade elr förstörde äggen , pappa fick lite damp , men hallå ! man ska inte äta skalet :O , :D
                   
                                                                                                       




                                                                                                                                     ~seeya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0