♥ im gonna go to disneyland ♥


hej , jag kollar på en gammal film som pappa hade spelat in och det handlar om 'ultimate fighting' . dom har INGA regler och inga HANDSKAR , man får stort sett göra vad man vill tills den andra ger upp och man kan hålla på hur länge som helst och bruce lee har varit me och vann alla matcher såklart och ni som inte vet vem det e så e han väldigt känd :)

och det ser så jävla äckligt ut när dom slår , och jag typ löve skräck o blod o sån shit men jag ryser när jag ser en fet jävla kille SPARKAR på en liten killes ansikte som ligger heeelt hjälplös . hehe.

o nu är det några som bara ligger ner , det ser fan lame ut och dom gör absolut inget , dom bara ligger där -.-''
aja , måste forsätta kolla ;D


                                                                                                                                          ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0