♥ i dont wanna wait ♥


hello , har köpt en ny jacka . wihoo . snart ska jag äta , det blir bacon och äggröra . fast jag hatar äggröra så det blir väl bacon och flingor elr nått .

och jag har verkligen på gränsen att ge upp . allt började bli bättre men då blev allt piss igen .  alla säger att jag ska glömma honom , men hur kan jag glömma ngn som när jag tänker på honom med henne att jag börjar gråta . jag hatar det . och alla vet om det och dom försöker trösta mig men det hjälper inte för när jag är ensam så börjar jag tänka samma tankar som förrut . så förlåt om jag inte kan glömma honom men jag försöker ... allt är toppen när han inte är där men när han kommer så kan jag inte tänka på ngt annat .

aja , ska göra ngt nu .


                                                                                                                                                 ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0