♥ I can't talk to you , it hurts too much ♥


halloj !
har haft utvecklingssamtal nu , jipppppie ... jag hade typ godkänt på allt och så pratade vi o sånt shit , och jag gick i den j*vla snön , det e typ is och man går heeelt ojämnt och jag snubblar heeeeeeeeela tiden -.-

så nu värmer jag mina fötter + jag har tappat känseln så jag slår dom för att känna om det gör ont (Y) och min hund som har varit ute i snön kommer och blöter ner heela min laptop .. TACK FÖR DET .. ... ... .... nu e jag förbannad ......... ba skojar , han e för gullig för att hata och ibland får han den sötaste hundminen och då MÅSTE jag ge honom hundgodis ._.'

aja , jag har beställt biljetter till harry potter och dödsrelikerna nue !!!!
jag , felle , lucas o dennis ska se den på fredag :D


                                                                                                                                               ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0