♥ dude put your pants back on ♥


heeeej :D
JAG HATAR DET J*VLA FITTPISS VÄDRET !!! -.-
min smink e förstört , mina skor är helt blöta (ja har tyg-skor) , mitt hår e rufsigt och jag e röd över hela min hals o händer för det kom IS mot mig ... DAMP ... jag tänker ha på mig 5 tröjor , 500 jeans och 6 milj. halsdukar .. hihi.. ^^

annars e allt bra , även om tisdagen e den jobbigaste & den längsta dagen på heeela veckan så va dagen ganska kort! :)

nu ska jag äta och ta bort mitt smink, av det som blev kvar iaf, och dyka ner i maaassa kuddar o filtar , HEAVEN!!!!!! ♥

D
sommaren -10 :'D


                                                                                                                                        ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0