♥ 'cuz youre amazing ♥


vrf gör du såhär mot mig , vad vinner du utav det här egentligen ? jag vet att du utnyttjar mig och jag orkar inte längre , jag vill va din vän men du gör det så svårt att va i din närvaro ...

förlåt om jag har gjort ngt , men du kan fan inte bli arg för du har oxå gjort saker som har sårat mig.



hej alla , har precis varit o köpt cola . jag kollade på inception innan , lite efter e jag , den va lite jättebra tyckte jag och nu ska jag göra pocorn och kolla på wall street 2 : money never sleeps (Y) 





                                                                                                                             ~seeya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0