♥ är det inte en dröm ? ♥


hej :)
idag har jag gått runt på asex och kollade lite . sen åkte jag till stan och checkade in lagerhaus och fikade på VÄRLDENS VÄRSTA FIK !!! det låg en ful liten insekt i min sallad OCH DEN LEVDE !!! så jag klagade som faan och fick en ny (a)
efter det så åkte jag o mammi till ikea och vi köpte en massa saker . och cassie va typ domare för en gymnastik-tävling så vi kollade på några av dom . dom va asbra (Y)

och nu har jag precis duschat och hjälp mamma att pynta .. 
+ jag måste städa mitt skrivbord känner jag lite här och städa min gaderob för mina underkläder ligger överallt i lådan och alla kläder ligger ihopknycklade  , HAHA :D

woohooo , det e precis hur jag vill spendera min fredagskväll (LLL

  
 
                                                                                                                               ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0