♥ when the sun goes down ♥


heeeeeeej , igår va jag i linköping och handlade julklappar till MIG .
och idag efter skolan så fick jag hjälpa med cassies läxa HEEELA dagen och ...nu är jag äntligen klar! -_-

+ jag har bara ätit 2 clementiner men jag har varit fastklistrad på grund av .. LÄXAN !
och för jag orkar inte ta 5 steg och kolla vad det finns ..

hahaha , tilda hade på sig emils keps och då tog ngn den och nu typ så förbereder hon sin grav :O
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D

WAAAAHAah , jag kom på att jag oxå har ätit 'danio' , hihihi , det ska stilla hungershiten ... hjälper lite.

iaf , jag ska väl värma ngra pannkakor och äta det ? ingen aning , jag kanske glömmer bortom några minuter och missar pannkakorna och tar ngt heeeelt annat ist . inte första ggn :)



                                                                                                                                             ~seeya'


Kommentarer
Postat av: tilda

det är fan inte kul. jag är död. så död...

2010-12-13 @ 20:15:50
URL: http://kavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0