goodiebags när man minst anar dom.




1. Clinique, moisturizing lotion // Clinique, liquid facial soap. // Clinique, rinse-off make up.
2. olika krämer och oljor som man ska ta dag och natt i sex dagar.
3. Escada, marine groove.
fick även en necessär + två olika mascaror. trevligt, indeed. 

idag så mådde jag så jäkla dåligt i skolan. asså inte huvudvärk-dåligt utan verkligen fml-dåligt. asså all den skit jag måste tänka på, och alla jäkla idioter som bara förstör allting med bara ett jäkla ord. skulle åka hem efter lunchen men som tur är så har jag underbara broskies ♥ och jag skulle ångra mig om jag åkte hem för på kemin så 'bakade' vi en bomb. BAAM. och när det va 11-11-11-11-11 o.s.v så satt jag och några vänner helt tyst och önskade oss en sak ♥
& efter skolan så gick jag och cassie till stan, snackeli snackade och köpte en skjorta och underkläder på gina tricot.
cassie stannade kvar för att möta upp mammi som jobbar vid stan och jag gick hem.
ska playa family guy och bara skratta. g'dag.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilken härlig goodiebag!



//Anna

driver klädmärket/webshoppen Avanna

www.avanna.se

25%rabatt just nu med koden sweetnovember

2011-11-15 @ 20:22:41
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0