♥ walk with me ♥



hallo, har köpt lite smink, en tröja, ett halsband & ett par shorts :)
jag är så jäkla trött nu och jag har huvudvärk :( och inte nog med det , jag ska göra zumba snart . dampar!! men jag måste fastän jag och mami har köpt chips, dricka, godis och en massa andra saker som är INTE är nyttigt ;))))

jajajajaja , vill man va fin får man lida pin , tsssss  :)


+ bara så du vet marvin , jag brukar faktiskt borsta tänderna stående på ett ben! HAHAHA :D (L)


ignorera bakrunden :)

                                                                                                                                             ~seeya'


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad konstigt jag brukar borsta tänderna på 3 ben :O Haha :D

2011-01-22 @ 14:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0