♥ I wanna see the sky ♥

hej , åkte skridskor idag men klassen . det gick ju bra ..
så snart ska jag städa lite och så för de var inte 'städat' förra gången -.-

& igår så körde jag zumba med hantlar , jag höll på att dö! men jag överlevde (y)

+ sara , förihelvete , kan du (hur säger man det är snällt?) hålla truten ?!
jag 'gömmer mig inte bakom bilden' , vad det nu betyder?
jag har oxå sett dina händer , GRATTIS! , nu känner vi varann (y) -.-''

men vet du va? jag tar bort bilden då om det stör dig så mkt !

iaf , just nu äter jag och busar med min hund ♥
som btw INTE är fejk , precis som bilden *snap*



                                                                                                                                        ~seeya'


Kommentarer
Postat av: Sara

Men snälla du!!

Bara erkänn att det INTE är du på den där ..... bilden. Jag bryr mig inte om att du inte förstår meningen i det jag skriver. Men att du tar åt dig äran för nåt som någon annan har gjort är riktigt lågt!

2011-01-18 @ 18:18:26
Postat av: nellie

men lägg av nu sara det är väl ändå inte dina busniess.låt bli min kusin

2011-01-19 @ 15:54:36
URL: http://cherrynellie.blogg.se/
Postat av: nellie

lägg av nu sara för det är inte dina business och om det stör dig vf läser du bloggen då

2011-01-19 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0