♥ for the first time ♥


heej , skolan var awesome (y)
i början va det lite segt men efter engelskan så fick jag adrenalin-kickar :)
typ när jag hade håltimma så gick jag o julle och nea till soffan och då kom marvin och massa andra , haha :D
dom var till & med lamare än mig :OOOOO

och sen hade jag franska , jag blir alltid trött på franskan *weird*
och sen hade vi hkk , jag och felle försökte laga fisk , sås & potatis .. allt blev misslyckat :]
fisken blev bränd och rå , det kanske verkar omöjligt men men :)
och potatisen blev ganska bra faktiskt (y)
och såsen blev lite krämig och kanske smakade surt haha ;)

iaf , dricker lite champange (alkis-fri) hahaha :D



                                                                                                                                                 ~seeya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0