♥ watch out ♥


har kommit hem från stan nu , först gick jag runt på asex men jag hittade inget så jag åkte till stan och då köpte jag en tröja och en ring :D




hihihihih , så nu ska jag ta bort mitt smink och ta på mig myskläder och klunka i mig burn och kolla på en skräckfilm som heter the uninvited , jag såg den typ för ett år sen med felle och fillipin , heheheh '^^)

trailern :



och sen på kvällen så kommer det ba vara jag , cassie och pappi hemma så vi kommer säkert äta kina-mat (min favvo-mat) för mamma ska ut med hennes jobb elr nått och mina bröder ska säkert ut och festa ;D
och varenda gång mamma är ute så kollar jag o cassie på skräckfilmer för mammi gillar inte skräckfilmer , hihihih :D

                                                                                                         ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0