♥ no air in my lungs ♥


har precis städat klart min brors rum , det tog en EVIGHET ! men jag ska få 300 för det :)
ni skulle ha sett hur det såg ut -.- egentligen borde jag få 1000 elr nått ^^ men först gjorde jag det gratis men sa alla att jag måste ha betalt och jag ba k! :D

och imon e det klassens dag -.- ja trodde att vi skulle ha frihet i högstadiet men vi får inte ens äta i stan och vi e fast i skolan men rå fisk ... great .

och jag har äntligen bestämt kläder som jag aldrig gör förrens jag ska sova :) jag ska ha en elvis tshirt och ett par leggins  :D




                                                                                                                                              ~seeya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0