♥ MUMMS ♥



hallo , skolan va awesome ... fast jaag hade gylfen öppen -.- AWKWARD .. jag märkte inget heller tills emil sa det -.-

aja , man måste ju bjuda lite , haha , och jag hade 2 bh:ar som jag hängde upp i mitt skåp för att skoja lite och då tog hilda mina nycklar (!!) och alla killarna från min klass och alla killar i dom andra klasserna gick förbi och ALLA stannade ... och när jag fick nycklarna så kunde jag inte låsa för jag skrattadae för mkt . och sen tappade jag dom . men men och när jag kom tbx så stod alla där fortfarande men som tur är så märkte inte ALLA det :D

annars har det varit toppen (y)


                                                                                                                                     ~seeya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0