♥ 10-10-10 ♥

hejj :)
idag vaknade jag överraskat tidigt , menmen , jag orkar inte gå upp ur min säng idag för jag är så jäkla trött :D
heheheheh :D onödig fakta men nu vet ni det '^^) igår så kollade jag på south park-filmen , den va så fucking rolig så jag kollade på den twice :d alla måste se den ‡)

aja , jag somnade tillslut -.- så min plan krossades ... (;

egentligen ville jag inte sova , för jag vill inte drömma om ngt som aldrig kan bli sann ._.

så jag hatar john blund !!! :D






                                                                                                                       ~seeya'


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-10-10 @ 21:15:28
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

Hahah, vilken söt:D

2010-10-10 @ 23:23:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0