'' att dö är som att resa en smula...''

 

åhh vad lycklig jag är! på bussen hem så stod jag och brevid mig så satt det 2 engelska killar. efter nån hållplats så BAAM kom det 30 småungar som skrek och skuttade och puttades. och såklart så blev jag sur. men då sa den ena killen om jag ville sitta jämte på hans plats och jag sa inte tack.. vilket jag skulle ha gjort så tack killar! haha, och efter ett tag så frågade den killen som satt jämte mig, en av dom engelska killarna, hur man sa 'how are you' i svenska så jag sa det och han kunde prata svenska ganska bra faktiskt. sen så frågade han mig hur man stavade för han tänkte skriva det på mobilen så jag skrev åt honom. och sen så märkte jag att han smsade med den killen som flyttade plats. fick mig att le lite. hihi, jag älskar deras accenter, dom låter så gulliga och oskyldiga haha.


är proppmätt för jag och några tjejer i min klass åkte och åt pizza MUMS!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hahaha... Vad gulligt! ;)

2012-01-11 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0