your wings couldn't let you fly, so now it's my time to shine.






torsdag: efter skolan så åkte jag till stan & mötte tilda & ellen. ellens polare va också på stan men hon åkte hem. jag köpte en t-shirt på Jc. efter en stund på stan & käk på mcdonalds så tog vi bussen till myrorna, en 2nd hand butik. där köpte jag ett linne. sen gick jag hem. det var asroligt!

fredag: stannade hemma från skolan, mådde icke bra! men jag var tvungen att gå ner till stan för att jag hade lite panik. efter det så fikade jag med mammi. på stan så köpte jag lite mer presenter, haha. sen när jag kom hem så stickade jag armband, halsband o.s.v, hade verkligen inget att göra!

och jag har varit så satans stressad, jag har andas oregelbundet och hjärtat bultar i fel takt hela tiden. fett störande! & min mamma sa att det va för att jag var stressad & orolig för en massa saker och det har jag faktiskt varit.

har inte haft tid att blogga, och så kommer det vara som kommande dagarna. för imon blir det fest! temat är hippie och jag tror faktiskt att jag kommer vara FABULOUS! HHAHAHA. jag kommer också sova över där så bilder kanske kommer lite senare :) men oroa er inte, jag kommer ha kameran vid min sida, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0