this is a lesson to learn.

 

OHYEEAAA ♥

lite saker som hände i skolan:
- skrattade så jag va nära på att kissa ner mig. flertal gånger.
- insåg en massa saker.
- råkade sparka min pojkvän på ett ställe där man inte borde sparka sin pojkvän.
- sa till ett par pojkar hur mogna dom va när dom lekte med nån senap-grej.
- lagade mat.
- käkade det.
- sprang till bussen.
- tappade mitt mobil i bussen så att minneskortet + en liten lapp låg livlöst på golvet.
- fick panik för jag trodde den hade åkt under en grej.
- trodde att jag skulle somna när jag kom hem.
- gjorde jag inte.

mm, trevlig dag!


either way, håller mig sysselsatt med ett papper + penna, godis & underbar musik i mina öron.
tack & hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0