jag behöver dig, mer än vad du anar. om du försvinnner nu har jag inget kvar.
du är perfekt. snälla, bli min ♥


 

pluggar biologi med lady gaga i hörlurarna. men mina tankar blockerar min smarthet. hatar när det blir så ;)
gick lite till stan innan och min syrra köpte en jacka :)

det hände lite saker i skolan också. men hur dåligt det än va så hade den sina stunder.. underbara stunder.
åh, jag är fövirrad just nu. blir helt tårögd för ingenting. jag hatar den här fantastiska känslan.
ni fattar säkert nada och det kan jag förstå, haha :)

puss på er!

 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman va alltid stark och låt inget trycka ner dej! du är fin och vacker och bra på många sätt men ingen är perfekt! Men bara för att du inte är perfekt ska du inte bli någon annan för de <3

2011-10-06 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0