om du inte vill att någon ska i vägen för din lycka, stå inte i vägen för deras.







tjenixen, höstlov in da house! igår så spenderade jag dagen med en massa skräckfilmer. dom sög. INGEN var läskig. INGEN. jag va superdupertaggad på att se filmer som paranormal activity o.s.v, jag hade tillochmed gått ner och köpt cola, godis, chips och fixat min säng och en massa shit. fan va sur jag var + jag somnade. s-o-m-n-a-d-e.

anyway, mina planer på onsdagen blev inställda vilket känns ganska skönt ändå. på torsdagen ska jag spendera hela min dag med mina syster, vi ska dra ner till stan och se vilka äventyr som väntar.
& på fredag ska jag hänga med lite boys :)

men nu så blev jag spontant hunrig så ska gå och raida mitt kylskåp. sounds legit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0