svaren på frågestunden!


hur sminkar du dig?
först applicerar jag foundation med en borste, jag använder maybelline's 24h superstay. sen applicerar jag puder med en större borste, då använder jag isadora's ultra cover compact powder. efter det lägger jag på rouge, också från isadora. till ögonen använder jag mascara och ibland dipliner, jag använder 3 mascaror, define-a-lash volume mascara från maybelline, mega mascara lengthening från isadora, wig wham heavy lashes mascara från isadora. haha, shit vilka konstiga namn :)

kan inte du göra ett inlägg om dina 5 bästa outfits?
jo, men det får bli på ett lite senare inlägg :)

vad föredrar du?
mjukis/jeans
toffs
/nersläppt
smink/osminkad
banan/äpple
fjortis
/emo
cips/godis
choklad
/lakrits
midsommar/påsk (fira)
cola/pepsi
ha parfym/inte ha parfym
Barcelona/Kreta

gillar du cola?
JAAAAAAAAAAAAA :D ♥
vad gör du på fritiden? är med kompisar, bloggar (duh), sover ♥
spelar du ngn sport? nope :)
vem gillar du? haha, jag tror inte jag borde säga det ;)
ngn snygg kändis du gillar? shiit, typ 1000, men dom snyggste är typ robert pattison, zac efron, daniel radcliffe, Ian Somerhalder haha :)
äkta hår? yes.
äkta ögonfransar? yes.
gjort ngt med läpparna? (förstorat dom typ) nope :)
hur kan du vara så smal? 2 ord: INGA MUSKLER. har 0.00001 % muskler :)
gillar du godis? JA :D
har du ngt djur? aa, en hund.
vilka bloggar läser du? jag brukar läsa angelicia blick, victoria törngren, the killing moon, cassandra marouki, fillipinen, kissies (när jag har riktigt tråkigt!) isabelle strömberg , amanda holgerson + lite andra :)

går du på ljungarums skolan? japp :)
När började ditt intresse för mer mode? förra året typ :D
Vad lyssnar du på för musik? haha, det beror nog på hur jag mår ;)

hur vårdar du ditt hår? som vanligt, schampoo & balsam men jag har köpt en spray som skyddar håret när man  plattar eller lockar det, den heter professional care heat protection spray från franck provost :)

favorit film? :DDD hmmm, omen tack, nu måste jag ju tänka... jag tror att det är the social network haha :)

gillar du ngn? :O ja, det gör jag :) ♥

bilder på lägenheten tack! haha, det kommer.. allt är inte klart än för jag har massa kartonger med random shit i :)

hur lång är du, vad väger du och är du nöjd med din kropp? jag är 1.54, väger 39-40 kilo och jag är inte sådär supernöjd med min kropp¨. det är några saker som jag skulle vilja ändra :)

ditt favvoplagg? mitt favvoplagg är nog ett långt vitt linne från H&M som är väldigt urringad vid sidorna, eller säger man så? haha :)
favvodryck? cola & redbull :)
bästa minne från iår? mitt bästa minne var nog igår, gud va pinsamt det va! :)

Vad önskar du dej?? :)))) världsfred, pengar, en gosig katt, en speciell person, cola, mer pengar,

Bästa Skräckfilmen?? paranormal activity 2 :)
dricker du alkohol? nope :)
har du några syskon?
yes, 2 bröder och en syster :)
vad har du för kamera? en canon, vet inte modellen och har ingen aning om hur man kollar det hihi :)
tycker du eric saade är snygg? han är ju inte ful precis..
kollar du på big brother? typ aldrig :)
är du lesbisk? nope är 100% intresserad av killar ♥

kan du arabiska XD ne det kan jag inte :)

vart kommer du ifrån, vilken stad? :) jag kommer från stockholm, flyttade till jönköping när jag va fem eller nått sånt :)

tack&hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0