oh shit

 

skulle faktiskt uppdatera igår men jag var så himla yr. på morgonen så mådde jag botten & när min syster kom hem, som var vid 3 elr nått så kände jag mig yr.
jag trodde ärligt talat att jag skulle få en hjärtattack & dö. bara sådär. för jag fick hjärtklappningar hela tiden, mitt huvud snurrade och tårarna rann. efter en halvtimme så svimmade jag i min säng och sov i några timmar. var nära att kvävas innan jag svimmade, av någon konstig anledning. det va inte min turdag precis. 

men jag lever!
som ni kanske redan har märkt :)

såg min framtida make igår... ulrik munther ♥
jag satt fastklistrad framför tvn, efter det somnade jag igen. glömde att äta innan jag somnade så den lilla måltiden försvann.



puss och kram lingonbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0