don't be afraid of the dark. be afraid of what's in it ♥




 



åskar ute.. fruktansvärt roligt.
försöker läsa en bok men varenda gång det blixtrar så måste jag räkna sekunderna för att höra hur långt bort blixten är.

imon så blir det tjejkväll med lite guurls!
& idag så gick jag på stan med min bror + det va några som delade ut cola i miniburkar, supergulliga!
hämtade honom för någon timma sen och när vi skulle till port-dörren så såg jag en spindel som hängde vid ett fönster. resultat = sprang och skrek som en mentalpatient, va nära att ta sönder låset på dörren, sprang uppför trappan och skuttade in till min lägenhet och gömde mig under min kudde och använde min hund som sköld.

en heelt vanlig dag, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0