♥ take away those looks , your not the one to stare ♥




hejsan , seg uppdatering javet .
iaf , skolan va bra , hipp hipp hurra , HHAHAHAH :D
ne men aa, och sen åkte jag o cassie och mammi till stan och sedan till asex . på stan så bytte jag halsbandet som jag köpte för det gick sönder -.-
-klantskalle .. JO TACK JAG VET !

och på asex så gick vi in på systemet och sen kollade vi lite och sen åkte vi till nellie och dom för dom skulle ha ngt :)

så jag ska byta om till ngt mer ... aa , till ngt annat och äta popcorn mhihihi ^^




ohh shit omg ! igår när jag skulle köra zumba så fick jag typ andningattacker ?! asså jag blev yr och hade asont i magen och hade huvudvärk och jag kunde knappt stå upp ! :O (j*vla zumba -.-) 
 
                                                                                                                 


                                                                                                                                   ~seeya'


Kommentarer
Postat av: nenne

ajaj det där med zumban hoppas du mår bra måste hitta på nåt snart..kram<3=)

2011-01-22 @ 21:14:02
URL: http://cherrynellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0